Sprawdź
Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego w salonie Ochnik

Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego w salonie Ochnik

Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego

Informujemy, że w związku z rozporządzeniem ograniczającym pracę galerii handlowych na czas zagrożenia epidemicznego, od dnia 14 marca salon OCHNIK pozostaje zamknięty.

Produkty zakupione w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu będzie można zwrócić bądź wymienić po wznowieniu pracy galerii handlowych:

Zwrotu można będzie dokonać w terminie 7 dni (zwrot w formie płatniczej) lub 30 dni (zwrot na kartę podarunkową OCHNIK) liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.

Wymiany będzie można dokonać w terminie 30 dni liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.

Reklamacje składane w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu zostaną rozpatrzone w terminie zgodnym z przepisami prawa, a odbiór naprawionego produktu lub zwrotu płatności możliwy będzie po wznowieniu pracy galerii. Ta sama sytuacja dotyczy zleconych w ostatnim czasie usług (poprawki krawieckie itp.).

Powrót

Zapisz się do newslettera, aby śledzić najnowsze promocje i wydarzenia

Jak trafić?

tramwaje:
1, 2, 3, 5, 10 , 11, 12, 13

linie autobusowe dzienne zwykłe:
58, 59, 68, 101, 107
linie autobusowe dzienne pospieszne:
A, B, C, C BIS, D, F, G
linie autobusowe nocne:
522, 523, 524, 525, 529, 530, 532

Wyznacz trasę
Dziś otwarte
Galeria sklepów 9:00 - 21:00
Auchan 8:00 - 22:00
Część rozrywkowa i restauracje otwarte do późnych godzin nocnych.
Odwiedź nas!
>